Archiwum 13 lipca 2016


lip 13 2016 Niccole99
Komentarze: 0
Menedżerowie często mówią mi, że mam ciężki czas rozmowy z Milenium o awariach wielkich i małych. "Gdy się pomylisz, to waha się powiedzieć im, ponieważ biorą go tak mocno," powiedziano mi przez partnera w prestiżowej kancelarii prawniczej. "Wydaje się, że go osobiście, jak łamiesz ich serca. Chcę powiedzieć: "Nie czuję się źle. Wystarczy cofnąć się i dokonać tych zmian, a następnie następnym razem postaraj się pamiętać, aby zrobić to poprawnie w pierwszej kolejności. To wydaje się dość proste. "To jest dość proste.
 
Kiedy przychodzi do rozwiązywania problemów z wydajnością Milenium ", najczęstszym błędem menedżerów zrobić to soft pedałowania uczciwą opinię lub wstrzymanie jej całkowicie. Czasami menedżerowie odebrać niekompletną pracę i zakończyć ją sami lub ich przekazania. Innym razem problemy nie zostaną rozwiązane w ogóle, a produkt pozostaje jeszcze gorsze. Milenium są pozostawiane na niepowodzenie nieświadomie lub poprawy własnej impulsu i inicjatywy. Jako jeden Tysiąclecia powiedział: "Co chcesz, abym czynił, krzyczeć go? Błagać o coś? Pomoc! Pomóż mi zrobić to dobrze. Pomóż mi zrobić to szybciej. Pomóż mi zrobić to lepiej. Pomóż mi poprawić. "
niccole99 : :